Ceea ce aș vrea să încerc astăzi este să simulez de ce un turbo nou sau un turbo reconstruit poate scurge ulei, chiar dacă totul este în formă perfectă.

Deci, ceea ce avem aici – aceasta este partea interioară a suportului simeringului de ulei.

Partea interioară a unui suport pentru sigiliu

Puteți vedea când îl scoateți afară, există un inel de piston foarte mic chiar acolo. Asta este ceea ce ține în tot uleiul, dar într-adevăr nu este conceput pentru asta. De fapt, este conceput pentru a împiedica presiunea de supraalimentare și murdăria să intre în interiorul turbocompresorului.

Piesa suportului simeringului de ulei

Simulând cum este într-o mașină

Deci, ceea ce am făcut aici a fost că am încărcat un grup de rotoare aici și puteți vedea aici unde va fi compresorul și acesta este suportul și gaura simeringului. Acesta a fost de fapt construit fără un sigiliu acolo și deci nu există nimic în care să păstrați uleiul. Doar pentru a vă arăta că, nu există nicio presiune asupra niciunei garnituri și nu au nici un contact cu uleiul.

Așa că am de gând să simulez cum va fi în mașină. L-am instalat aici pe mașina VSR și am configurat pompa la aproximativ 60 PSI. Îți voi arăta puțin mai departe. Aceasta este doar o linie de retur a tubului transparent. Vom porni pompa. Puteți vedea uleiul care iese aici.

Sigiliu în simulare

De ce turbocompresoarele scurg ulei, chiar și atunci când totul este în formă perfectă

Acum, după cum puteți vedea, nu iese ulei din acel sigiliu. Încă se poate roti – nu există presiune asupra lui, nimic – așa că nici măcar nu este nevoie să aveți un sigiliu acolo pentru a păstra uleiul înăuntru.

Dar ceea ce vă pot arăta este că, atunci când mutați linia de retur într-o poziție în sus, veți vedea instantaneu că uleiul începe să iasă din etanșare.

Mutarea liniei de întoarcere într-o poziție în sus

Scurgeri de ulei

Așadar, ceea ce aș simula aici este că dacă ați avea o linie de retur proastă sau dacă ați avut o îndoitură în ea, sau ați avea presiune de evacuare, nu presiune de evacuare, ci mai multă presiune în carter care intră în carter, va reveni înapoi la retur. linia turbocompresorului dumneavoastră. Dacă aveți orice tip de contrapresiune, va apărea aici.

Dacă aveți, știți, fitinguri ieftine și toate tipurile diferite de unghiuri, sau dacă acest turbocompresor este chiar tactat într-un anumit mod, de exemplu, dacă este înclinat așa, se va scurge și ulei acolo. Trebuie să vă asigurați că toate aceste componente sunt configurate corect. Aceasta ar trebui să fie la ora 12, aceasta ar trebui să fie la ora 6 și ar trebui să aveți toate fitingurile potrivite acolo.

Garnituri pentru un Turbo

Dacă utilizați fitinguri de 10 AN, va fi destul de mic – cu greu puteți încadra un pinky prin acestea. Aproape fiecare producător folosește fitinguri de tip tub și vă puteți pune aproape tot degetul mare acolo.

Concluzie

Deci, acest lucru vă arată că, chiar și cu presiunea uleiului pe turbocompresor, nu se va scurge, chiar și fără etanșare.

Dacă aveți alte întrebări, trimiteți-mi un mesaj și voi trece peste câteva subiecte diferite pentru dvs.