Ai o intrebare?

Vezi cele mai frecvente întrebari și răspunsuri

General

Găsesc turbină pentru orice mașină?

Pe site-ul nostru gasesti toate marcile auto. Daca nu-ti gasesti modelul tau te rugam sa ne contactezi ca sa putem identifica codul turbinei.

Ce înseamnă cod turbină sau cod OE??

Codul de pe turbina este un sir de cifre unic care ne ajuta sa-ti iti identificam cu precizie turbina de care ai nevoie.

Am trimis o cerere, în cât timp voi fi contactat?

De obicei raspundem in termen de 24h in functie de incarcare. Cererile trimise in zilele de week-end si sarbatori legale vor primi raspuns in urmatoarele zile de lucru.

Am o turbina stricată, cum se procedează?

Te putem ajuta in 2 feluri. Poti alege o turbina noua, o poti cauta in sectiunea „Magazin” dupa codul turbinei sau dupa marca masinii.
Sau, daca doresti sa o reconditionam pe a ta, te rugam sa ne contactezi si nu uita sa ai codul turbinei la indemana.

Oferiți garanție la turbine?

Da. Turbinele noi au 12 luni garantie. Turbinele reconditionate au 6 luni garantie.

Dacă cumpăr un kit de reconstrucție și piese, cât costă o reconstrucție standard?

De obicei, nu reconstruim turbocompresoare decât dacă furnizăm piesa. Nu putem oferi o garanție pentru piese ieftine. Tot din motive de siguranță. Dacă testăm turbocompresorul pe VSR, nu vrem să explodeze.

Dacă îmi trimit turbina, cât durează recondiționarea?

Timpul de livrare este de obicei o zi sau două, atâta timp cât toate piesele sunt în stoc. Încercăm să păstrăm în stoc majoritatea pieselor în orice moment.

Oferiți echilibrare VSR dacă trimit turbocompresorul pe care l-am recondiționat?

Nu, de obicei nu o facem. Cu excepția cazului în care sunteți un atelier de reconditionare cunoscut. Dacă trimiteți un CHRA sau un turbocompresor, veți fi taxat pentru demontare și reasamblare. Din nou, acestea sunt din motive de siguranță și contaminare cu VSR.

Nu oferim echilibrare VSR pentru turbocompresoare pe care nu le-am construit în casă. Echilibrarea este un proces în 7 pași. Acest proces se realizează pe tot parcursul reconstrucției. Balanța VSR este doar o balanță de ansamblu finial. Nu poate fi preformat pe un turbo fără a fi efectuat pașii anteriori. Acest lucru poate cauza deteriorarea mașinii sau operatorului.

Trebuie să schimb ambele conducte de ulei de pe turbo?

Da, garanția va fi anulată dacă nu înlocuiți conductele de ulei. Toate turbo-urile au nevoie de ulei și dacă linia de alimentare cu ulei este înfundată, se va eșua și RAPID! Uleiul este folosit pentru lubrifierea rulmenților, precum și pentru răcirea turbo-ului. Dacă conducta de retur a uleiului are acumulare sau restricții, uleiul va reveni în carcasa rulmentului. Acest lucru va face ca uleiul să împingă prin garnituri în evacuare sau admisie, făcând motorul să fumeze..

Magazin

Cum cumpăr o turbină pentru mașina mea?

Ne bucuram ca ai ales magazinul nostru. Poti intra in sectiunea „Magazin” si sa-ti cauti turbina dupa codul ei sau dupa marca masinii. Dupa ce ai gasit turbina necesara, adauga la cos si finalizeaza achizitia completand datele de livrare si facturare.

Daca nu ti-ai regasit marca masinii, te rugam sa ne contactezi.

Cum caut dupa cod turbina sau cod OE?

Daca ai la indemana turbina sau codul turbinei, intra in sectiunea „Magazin” sau oriunde pe site unde gasesti o bara de cautare si introdu acel cod. Vei gasi instant modelul masinii pe care se potriveste!

Am descoperit o eroare de coduri in magazin…

Daca ai descoperit o eroare te rugam sa ne contactezi pentru rezolvarea ei.

Livrare

În cât timp se livrează un produs pe stoc?

Comenzile plasate pana in ora 12, se livreaza in 24-48h zile lucratoare.

In cât timp se livrează o turbina ce trebuie recondiționată?

Livrarea se face in 24-48h. Initial se face o evaluare a turbinei dvs. dupa care veti fi sunat pentru informare.

Pot să ridic personal turbina?

Sigur ca da. te asteptam pe Calea Chișinăului km1, Iași 700264

Realizați livrări în afara țării?

Livrarea se face pe spatiul Uniunii Europene iar termenele de livrare difera in functie de tara. Te rugam sa ne contactezi pentru detaliii.

Plăți

Ce metode de plată sunt?

Se poate achita ramburs la livrare sau in siguranta cu cardul bancar.

Am selectat greșit metoda de plată, cum procedez?

Nu e nicio problema. Te rugam sa ne contactezi cat mai rapid la 0751 189 999.

Retur

Doresc să fac retur la o turbină, cum procedez?

Pentru a returna un produs dintr-o comanda, trebuie sa urmati urmatorii pasi:

Va rugam sa ne scrieti un email la office@turbine.ro. Veti primi un email cu un formular de retur.

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai jos mentionate, in caz contrar acesta va fi trimis inapoi clientului:
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite.
In ambalajul original
Produsul sa fie insotite de toate accesoriile
Produsul sa aiba toate documentele aferente(copie factura de achizitie – este necesara pentru a fi identificata mai repede comanda dumneavoastra)
Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare.
Valoarea pieselor va fi transferata in contul dumneavoastra bancar. Contul bancar poate fi comunicat prin completarea formularului de retur insotit de factura. Este necesar sa ne specificati si numele titularului de cont

Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de cumparator.

Când nu se accepta returul?

Nu vor fi acceptate coletele care:

1. Au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport

2. produsul a fost distrus / deteriorat in urma transportului de retur , in acest caz clientul trebuie sa se indrepte catre firma de curierat

3. produsul a fost montat necorespunzator intr-un service neautorizat

4. produsul este unul reconditionat

Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile – conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: “consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”

Când se soluționează returul?

Toate retururile au termen de solutionare de 5 zile lucratoare de la primirea produsului
In acest interval, se constata functionabilitatea produsului, daca au fost folosite sau daca produsul a fost montat/folosit.

Contravaloarea returului se va achita in termen de maxim 14 zile lucratoare de la solutionarea returului.

CAUTA COD TURBINA

Daca ai acces la Turbina si poti vedea codul de pe ea, introdu-l aici. Daca nu stii cum sa gasesti codul, citeste acest articol.

CATALOG TURBINE

Rasfoieste catalogul cu toate turbinele si apoi filtreaza pentru a gasi masina ta.
Daca ai nevoie de ajutor, te rugam sa ne contactezi.

Catalog

AI NEVOIE DE AJUTOR?

CONTACTEAZA-NE LA:
0751 189 999

Lasă-ne un mesaj