Cum se alimentează uleiul într-un turbocompresor
Dacă te uiți aici, totul roșu este practic acolo unde va fi toată presiunea uleiului. Deci aceasta este secțiunea centrală transversală, aceasta este linia de alimentare cu ulei și aici se alimentează în ambii rulmenți.
Chiar pe margine aici, există un spațiu între etanșarea de ulei, care este partea albastră de fiecare parte, și un inel de piston se află aici. Când uleiul umple rulmenții, se desprinde de pe rulmenți și cade în acest gol.
Componentele carcasei rulmentului unui turbocompresor
Acesta este doar un gol plin de gravitație – nu există nicio presiune asupra lui – așa că, odată ce cade de pe arbore, nu există nicio presiune care atinge garniturile.
Așa că trebuie să introduc un ax aici, ca să poți să vezi unde se alimentează uleiul. Iată segmentele tale de piston chiar aici și din nou, odată ce iese de acolo, se desprind. La fel și cu părțile de împingere – odată ce totul se desprinde, coboară direct înapoi.
Unde curge uleiul și inelul pistonului care îl etanșează
Deci, nu este nevoie de nicio garnitură specială în afară de un inel de piston. După cum am spus în multe alte postări înainte, toate aceste inele sunt concepute pentru a menține murdăria, praful și evacuarea din turbocompresor și din sistemul de ulei al mașinii.
De ce turbocompresorul tău nou-nouț curge de fapt ulei
Cel mai important punct aici este să vă spun de ce noul dvs. turbocompresor curge.
Dacă turbocompresorul este înclinat, uleiul va începe să se acumuleze
Ei bine, în primul rând, linia de retur a uleiului este cel mai mare vinovat. Dacă ai turbocompresorul montat în orice direcție peste aproximativ 15 până la 20 de grade, vei începe să te strângi aici și asta va ajunge la simeringul de ulei de pe fiecare parte și va umple cartușul prea repede pentru a putea nu se scurge corect.
Fitingurile 10 AN au dimensiunea greșită pentru a scurge uleiul
Cele mai populare fitinguri sunt fitingurile 10 AN pentru conducta de scurgere sau piesa de scurgere și după cum puteți vedea – dacă pot să o apropii de cameră aici – este complet de dimensiunea greșită. Are doar un diametru de jumătate de inch atunci când într-adevăr ar trebui să aveți un diametru de 3/4 inch acolo. Acest lucru va cauza o problemă cu uleiul, deoarece va umple cavitatea prea repede.
Utilizați un sistem de conducte pentru a scurge uleiul
Sistemul potrivit este să utilizați de fapt un sistem de țevi și puteți utiliza un anumit tip de țevi și cleme. Aproape toți producătorii OEM folosesc tuburi. Este foarte rar să vedeți fitinguri acolo și, dacă există, vor avea dimensiunea 12 AN și plus.
După cum puteți vedea acolo, fitingul se potrivește exact cu portul. Acesta va fi cel mai bun mod de a vă curge tot uleiul.
Voi încerca să-l fac scurt și dulce. Toate aceste accesorii pe care le cumperi de la fiecare magazin din lume: sunt greșite. Nu le folosiți, doar vă vor cauza probleme. Acesta este motivul pentru care majoritatea oamenilor folosesc restrictoare de ulei: pentru a corecta o problemă greșită.
Nu folosiți aceste fitinguri
Când porniți pentru prima dată turbocompresorul, doriți să vă asigurați că această linie de alimentare cu ulei este întotdeauna la ora 12. Dacă îl împingi peste 20 de grade în acest sens sau 20 de grade în acest fel, te vei reuni așa cum am vorbit aici și vei avea probleme cu uleiul la ieșirea din turbină sau etanșarea compresorului. Acest lucru merge în același mod cu aceleași colectoare care sunt construite incorect, înclinând înainte sau înclinând înapoi spre turbină.
Acum, acesta este configurat pentru turbocompresoare tip rulment jurnal care folosesc mult mai mult ulei. Puteți scăpa de multe dintre acestea utilizând turbo cu rulmenți cu bile în direcții diferite. Nu înseamnă că este configurat corect, dar puteți scăpa cu mult mai mult unghi în acest sens.
Acesta este 10 AN. Acesta va fi prea mic – nici măcar nu poți trece degetul prin el.
Toate cele 3/4 – poți să-ți bagi tot degetul prin ele.
Acesta este un fiting 12 AN
Acesta este un fiting de 12 AN. Dacă veți folosi AN, acesta este cel de folosit. Există o mulțime de producători care o fac. Costă mai mulți bani, dar este mai ieftin pe termen lung, deoarece nu vei înlocui turbo fără motiv.